Aptamil denedim kabız ve gaz yaptı bebelac denedim değişmedi hero baby aldım almaz olaydım aşırı kusma yaptı ve hiç biri bebeğime yaramadı en son 4850 gr dı emiyor da üstelik ama sütüm çok az çok araştırdım herkes sma dedi sma aldım kullanıyorum kabız problemimiz kalmadı 2günde bir falan yapıyor araştırdığıma göre en iyi sma sonucuna ulaştım 29 yaşındayım annem bana da sma kullanmış 29 yıl önce 😂😂bakalım 27 kasımda takıbımız var yarayıp yaramadığını göreceğiz