Kızlar hamilelikte et beni çıkmıştı karnımda yani hafif yüksek gibiydi göbeğime komple yapısıktı öyle koptu kopacak değildi. Sonra karnım büyüdükçe o da büyüdü falan doğum yaptım karnım indi o gitmedi tabii. Üstü de kabuk bağlar gibi oldu. Acaba Karın gerilip sonrasında toplandığı için mi oldu. Cildiyeciye gittim kptu bir şey olacağını sanmıyorum ama aldır bi patolojiye gitsin dedi. Çarşamba plastik cerrahi alacak . Çok korkuyorum için içimi yiyor 😣😣