Alparslan16 benim bebeğim de 35+5 olarak doğdu, ama doktoruna özellikle danıştım ben “Atak haftalarını neye göre takip etmeliyim, doğduğu tarihe göre mi yoksa doğması gereken tarihe göre mi?..” Bana doğduğu tarihten hesaplayabiliriz, dedi. Ama her bebeğin süreci biriciktir tabii. Ben o yüzden doğduğu süreci takip ediyorum. Ama belirtiler birebir aynı bebeklerimizin. Sağlıkla geçsin süreçleri inşallah. 🙏🍀