Zlfy Kızlar merhaba bebeğim 2 buçuk aylık. Bugün kakasında 3-4 tane siyah kıl tarzı şeyler vardı. Ne olduğunu anlamadım. Doktoruna yazdım yanıt bekliyorum. İnternetten Baktım kıl kurdu diye birsey yazıyor. Böyle bir durumu yaşayan var mı ? 🥴🥴
Sngl1202 Bebekler dökülen saçlarını bazen yutabiliyormuş ve kakasıylada kolayca çıkarabiliyorlarmış bence o gördükleriniz bebeğinizin kendi saçı
duruliyasmom Bu kadar küçük bebekte kıl kurdu ne arasın? Hem öyle 1-2 tane olmaz olduğunda... İçin rahat olsun.