Zayıf biriyim bu zamana kadar göbek-karın diye hiç sorunum olmamıştı. Hamilekik (sezeryan) sonrası göbek toparlandı ama karnım kötü bir durumda kaldı, çirkinleşti. Evde göbeği açık giymeyi severdim, şimdi o kadar nefret ettim ki🤦🏻♀️ Genel olarak yuvarlak bir karın görünüyor yemek falan yedin mi sanırsın 5 aylık hamilesin🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Göbek deliğim kapandı çirkin bir şey oldu o da. Karın derisini desen buruş gibi yumuşacık ıyy yani.. 1 yıl oldu sezeryan olalı ve karnımın son hali artık bu şekilde. Acaba sporla gerçekten toparlanırmı? Derinin kremlerle falan geri eski haline dönme şansı varmıdır?😭☹️