Nevaninannesi Selam kızlar Formül mama ve anne sütü şeklinde beslendiğimiz için artık doktorumuz mama yerine yavaş yavaş ek gıdaya geçiş önerdi. Başlangıcımız yoğurtla olacak. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ? Nelere dikkat etmeliyim
Nacikkk Nevaninannesi 4 ay çok erken değil mi tabii doktorunuz en iyisini bilir ama bana erken geldi ben 3. Aydan sonra mama ve anne sütü gidiyorum şu an 4 aylık olduk ek gıdaya geçiş için kendi başına dik oturması gerektiğini biliyorum sizin bebek oturuyor mu biz daha yeni destekli oturmaya başladık da
Yagmur_24 Nevaninannesi mama yerine mi :) ek gıda ile doyamaz brbek mamayı 1 yaşa kadar vermeniz lazım en az rmziriyosanız da destek olması açısından vermeniz gerekir ek gıda doyurmaz ki tadımlık her şey. 1 yaştan sonrası doyması beklenir bebeklerin bilginiz olsun sonra bebek açlık ağlaması yapr
Mcnnm7 Mama ve emzirirken zorluk yaşıyor musunuz bende hem mama veriyorum hem emziriyorum ama benim bebeğim emerken zorlanıyor bir anda ağzından. Çekip ağlamaya başlıyor ne yapmam gerekiyor 😔
Nevaninannesi Mcnnm7 mamada sıkıntımız yok ama meme reddi yapmaya başladı. Bşr anda çekip ağlıyor gerçekten. Biberon daha kolay ve sabit akışlı diğerinde güç kullanmak zorunda o yüzden sanırım . Zorluyorum biraz ama
Arzumirac38 Mcnnm7 benim oğlum 3 aylık emmek istemiyor ağlıyor uyurken vermeye calisiorum uyanıp farkedince yine aglior bu yüzden mama biraz daha fazla veriorum yoksa aç kalıcak
Nevaninannesi Nacikkk destekli oturabiliyor ama doktor oturtma dedi 6 aylık olmadan. Formül mamayı günde 6-7 kez 90 cc veriyordum tadımlara başladık sonra yavaş yavaş bir öğün mama yerine ek gıda dedi ama kesinlikle kaşıkla yemek istemiyor. Zararı 2 çay kaşığı max yiyor zaten damak tadı gelişsin 😌
edafmo Nacikkk kendi başına dik oturabilmesi değil, destekli dik oturup kafasını dik tutabilmesi önemli. Kendi başına dik oturmasını beklersek kimi bebekler 7-8 ayı buluyor her bebek 6.auda şak diye oturmuyor
Gnll12 Nevaninannesi merhaba benim kızım 5. Ayına girdi, 4. Ayında meme reddi başladı bu sorun neredeyse tüm bebeklerde oluyormuş büyüme atağı olduğu için o yüzden hiç stres yapmayın uykuda emzirin ve günde 1-2 kere sagın sütünüzü süt azalıyor çünkü
Nacikkk edafmo yani mama sandalyesine oturttuğumuz zaman dik olması gerekiyor ya aslında ondan bahsetmek istemiştim yanlışta yazmış olabilirim oraya ama ek gidaya geçebilmesi için dik olması başını dik tutabilmesi gerektiğini biliyorum
Nevaninannesi Gnll12 bilgi verdiğiniz için teşekkür ediyorum evet huylar da değişmeye başladı inşallah memeye döner yine 😊
Nevaninannesi Yagmur_24 tadım yapıtoruz şu an örneğin 3 gün kabAk , 3 gün havuç sonra 3 gün patates alerji yapmazsa eğer bunlardan çorba yapıp bir öğünde yarım kase çorba yiyecek dedi dr. Henüz başlangıçtayz
Nevaninannesi Yagmur_24 mama kesmeyeceğiz ama 6-7 kez veriyorsam miktar düşecek dedi ama bilemiyorum tabii deneyeceğiz
ladymoms_ Kizim 3 aylık kafasını tutabiliyor bende yeni yeni tadımlık karpuz suyu kavun suyu ettiriyorum mama arti meme devam bizimde bidaki ay bu sekilde devam edicem 5 ayda artik havas yavas yoğurtla başlarım
Nevaninannesi ladymoms_ 3 ay iyi cesaret gerçekten ben 4. Ay bittiğimde tadımı bile erken buldum aslında. Çocuk öğürüyor hafif pütürlü olduğu için ama doktor deyince uymak zorunda kaldım
ladymoms_ Nevaninannesi kiz ben sadece suyunu veriyorum ama 4. Ayda başlarım mesela kavununn. Suyunu iyice sıkıp minik minik tattiriyorum bidaki ay işte bulamac yaparım yoğurt veririm bende korkuyorum ama deniyorum yavaştan baktım iyi olmuyor anında keserim doktorun bilgisi var kizz
Nevaninannesi ladymoms_ damak tadı gelişir aslında. Bizim kız alerjik olunca tedirgin oluyorum ☺️☺️☺️