Mcnnm7 canm çünkü biberonda emmek daha kolay çok çaba harcamadan düzenli miktarlarda sütü kolaylıkla alabiliyor ancak memede durum aynı değil çaba harcaması lazım ve süt hep aynı oranda gelmiyor. Bir süre sonra da mamayı tercih ediyorlar. Sen yine de her emzirme sonrası sağım yap sütün gitmesin, azalmasın. Havalar çok sıcak benmki de süt mama birlikte gidiyor şu sıralar yemek yemek istemiyor .