Merhabalar sevgili anneler
Bebegim icin kontrolumuz vardı, kan damlası baslamayı önerdi. Olumlu-olumsuz yanlarından bahsettik. Kullanmak zorunda değilmişiz ama kullanımı tavsiye etti doktorumuz. Yalnız buyume sırasında dişlerinde asırı curukler ve siyah renk oluşumu yapıyormuş. O yuzden doktorumuz biz bıraktı kullanıp kullanmamayı. Zorunlu olmadıgını da iletti ama sizlere de sormak istiyorum. Sizler kullanıyor musunuz? Daha büyük cocugu olanlarda diş curugu meydana geldi mi? Ve habgi damlayı kullanıyorsunuz?
Bilgi verirseniz sevinirim
Tesekkurler :)