Merhaba kızlar Ben bir ay önce yasmin’e başladım 1 ay boyunca kanamam olduğundan dolayı yan etki gösterdiğini düşünerek Doktor Diane ilacıma başlamamı istedi şu an ekstra korunmama gerek var mı Yoksa Doğum kontrol hapına güvenip korunmamam mı gerekiyor başka şekilde yani ilacı kullanarak hamile kalan aranızda var mı