Ilyyd34 bende dediğiniz gibi aynı sorunu yasıyordum demek üreticisi değişmiiş bende diyorum bu kotex böyle olmazdı neden böyle oldu. Üniversite yıllarımda arkadaşımın tavsiyesi üzerine kullanmaya başlamıştım taki doğum yapana kadar doğum yaptıktan sonra fark ettim ki artık eskisi gibi değil ben de doğumda çok yoğun kanamam olduğu için kilot ped kullanmıştım böylece onun rahatlığına çok alıştım halen kilot ped kullanırım çocukla çok hareket edince biryerlere bulaşıyor vs daha rahat ediyorum külot pedle o yüzden yoğun olduğu ilk 2 gün sonrasında normal pede geçerim onda da orkid kullanırım