Hi-Mom offf o kadar iyi anlıyorum ki sizi. Cam balkon var iki balkonumda da aynısını yaptılar. Arka balkonu bozmadım hiç. Gelip gidip yumurta yaptı. En sonunda kötü son bitlendi balkon ve artık eve falan girmeye başladı. İlaçlattırdık, evde ne var ne yok hepsini. O gün bugündür cam balkonlarımı asla açamıyorum, çok az aralıklarla açıyorum kuşların giremeyeceği derecede. İğrenç bir durum. Yuva bozmaktan başka çareniz yok yumurtalar cıkınca. Sürekli geldiği yerlere de sirke sıkıp silin sirkeyi bekletin bir de. Biz böyle yapmıştık, inşallah bitlenmez 🥺