Benim oğlmda hiç bişey yemyodu ek gıdaya geçtgndn berri iştahsızdı özel hastnye götrdm vucudnda kızarıklar çıkıyordu hem alerji şurıbu hemde iştah açıcı şurunu iştahsızlıgı için götrmüştm gerçekten allah razı olsun başladıgım gün etki etti sipraktin şurup veryorm iştahı açlyo 13 gnde 500 gram almşdı normlde bir ayda hiç almamşdı şurubu vermeye başladgm zaman almş hemde iştahı açıldı bence bir doktora danışıp kullanın derim