Hll40 Doğduğundan beri sleppy kullanıyorum ama 3 numara serisi acayip kokuyor bezi yani anlamadım sizde bu durum var mı
symozdag Hll40 sleepy natural kullanıyorum. 3 numaradayız bizde ama herhangi bi koku sorunu yaşamadım. Acaba bez mi kokuyor yoksa bebeğinin idrarı olabilir mi
Hll40 symozdag sabah uyanınca hiç bez değiştirmeden kokulu hafif koyu renk ama normal gün arası normal idrar vergi