Selam kizlar. 1 Haftada önce sezaryen doğum yaptım. Ayaklarım bileklerim çok sis ödem var
Bol suda içiyorum evin içinde hareket ediyorum yükseğe de koyuyorum bazen ayaklarımı ama geçmiyor
Yaşayan var mı bu durumu ne yaptiniz nasıl geçti çok rahatsiz oluyorum