Baharat5561 7 aylık kızım bir haftadır ishal surup be şase kullandım ishali biraz katılaşmaya basladı fakat hala ishali var günde 3 kere felan yapıyor normal midir acaba ne kadar daha sürer tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
Serap278 Baharat5561 diş çıkarma ishaliyse 1 hafta kadar sürüyordu benim kızımın ki birde poposu pişik oluyordu ateşleniyordu ağzında yara çıkıyordu bunlar gelip geçiyor patates haşlaması yedirince hemen düzeliyordu ishali
Baharat5561 Serap278 evet bizdede pişik var cok sulu yeşil bi ishaldi bir hafta gecti dıskısı biraz katılaşmaya basladı günde 3 4 kere yapıyordu şimdi 2 3 e düştü.Normalde 2 günde bir yapıyordu şimdi günde 2 3 kere yapıyor umarım eski haline döneriz yakın zamanda