papatya_1125 balkaymak__ bu değil de el ayak geçirdik Daha doğrusu doktor el ayak hastalığı bana benzetti ve dedi ki kızın hastalığı el ayak hastalığı korkulacak bir hastalık değil Yeter ki bağışıklığını destekle bol sıvı ver ateşi kontrol altına al