ZeynepAda11 29 gün oldu hala acıma var tam düz oturamıyorum normal mi ne zaman geçer acaba açılma veya enfeksiyon yok kaynadı dikişler bi iç dikişler kaldı görünürde birşey yok
tomvejerry ZeynepAda11 iki hafta sonra oturmaya başlamıştım doğru düzgün, kırkım çıktığında tamamen iyileşmişti
Umutluluk İç dikişler zor geçiyor benim tam iyileşmesi 1,5 ay bulmuştu sizinde büyük ihtimalle iç dikiş fazla
Linaamom ZeynepAda11 evet biraz acı oluyor ilişkide de dikkatli olursanz bsey olmaz yavaştan stres yapmayın