Kızlar 12 günlüğüz bebeğim ilk başta emmedi doktor önerisiyle mama vermeye başladık 2 saatte bir 50 CC veriyorum ortalama şuan hsonu acile gittiğimiz de miktarını nasılveriyim diye sorduğum da çocuk doktoru ben yeni doğan bilmiyorum dedi . (🤦🏼♀️)Daha sonrasında silikon uçla daha yeni yeni emmeye başladı ama günde 2 kere emiyor sadece her defasında denesem de bazen alıyor bazen almıyor emzirme danışmanı yokmuş hastanede yarın gidicem ama benim ki gibi bı emip diğerinde istemeyen bebisi olan var mı ? Birde emdirdikten sonra doymuyor gibi onda da 30 CC mama yapıyorum yiyebildigi kadar .Günde 2 kez emmezse eğer manuel pompa ile sağıp ⁵⁰ CC lik süt veriyorum yeri geldiğinde valla kafam karıştı. Yarına kadar bekkeyemeyecegim sizlerin fikirlerinden tecrübelerinden yararlanayim .