Aselsmom_1 bunu ben yazdım demedim ayrıca nereden alındığının bi önemi varmi .Biz anneler biraz olsun iyi hissedelim yüreğimize şifa gelsin die paylaştım. Ayrıca o hesabın sahibin ben olmadığıni nerden biliyorsun .Küçücük bebeğimle vakit harcadım yazdım buraya .Tüm annelerde memnun kaldı yürekleri ferahladı azda olsa yalnız değilmişiz dediler, yani diyeceğim o ki bi eline sağlık bak paylassmssn okudum iyi geldi yerine su cevaba bak bu kadar kalbi dar olmayın ya.Gordugun yerden alıp sende yazsaydın .bi kaç insana faydan dokunurdu.