06Angara_08 Yaa aranızda ulusal hane ziyaretinden gelipde para alan varmı e devlette devam ediyor görünğyor fakat 1 yıl olacak neredeyse 1 defa verdiler kaymakamlığa yada cimere mi başvuru yapsam sizdende böyle oldu mu acaba
elagozlu35 06Angara_08 nasılsın başvurmuştunuz şartlR neydi acaba inşallah çıkar tüm ihtiyaçları olana
Beste56 06Angara_08 bende aldım ama o Bi kere veriliyor diye biliyorum bana Bi kere verdiler sonra sona erdi yazdı
06Angara_08 @Beste56 Ama bende devam ediyor yazıyor bana 1 defa verilir demediler ki benimde kafamı bu karıştırdı
06Angara_08 elagozlu35 ben kaymakamlıktan yardıma başvuru yapmaya gitmiştim orada kendileri aile destek paketiyle hane ziyareti paketide var onlara da başvuru yapalım demişlerdi bu yardımı kaymakamlık veriyormuş sanırım
elagozlu35 06Angara_08 çok teşekkür ederim gidip başvuru yapıcam çünkü ihtiyacım var en azından çıksa iyi olur
06Angara_08 elagozlu35 inşallah çıkar e devletten diğer aile yardımı da var her ay az da olsa para yatıyor aile destek programı var gittiğiniz de almıyor iseniz onlarada başvuru yaptırın
06Angara_08 HaHahaycokkomikk ama bende yazmıyor 1 yıldır devam ediyor yazıyor ama para falan yatmıyor o yüzden merak etmiştim
elagozlu35 geldim sosyal yardım için çıkmıyor kızlar sigortalı diye eşim 8ff off o kadar da ihtiyacım vardı insanların evi var çıkıyor bize bşy yok