kartanesi06 Havalar çok sıcak formül mamaları nasıl muhafaza ediyorsunuz? Buzdolabına koyuyor musunuz? Nemleniyor mu?
2prnses1prens kartanesi06 hayr kutusunda dılarıda duruyor bi sorun olmuyor zaten haftaya kalmadan bitiyor
Dilruba_1 Devam sütleri buzdolabında muhafaza edilmez zaten uzun süreli durmuyor bitiyor 3-4 gün içinde ama emzirip takviye yapıyorsanız ve uzun süre gidiyorsa tabi daha serin bir yerde tutmak lazım ben normal odada tutuyorum klima açık serin zaten oda hep
kartanesi06 @2prnses1prens hipp marka mama bozuldu sma ya geçtim de evim 29 dereceye kadar çıkıyor gün içinde. Acaba bozulur mu diye düşündüm
kartanesi06 @Tosbikkkk çocuğum mamayı reddediyordu öğürüyordu bende havalar sıcak ondan iştahsız dedim tadına bakmak aklıma gelmemişti. Tadına bakınca bozuk balık gibi olduğunu fark ettim. Kutusu yeni sayılırdı yarısına bile gelmemişti. Şikayetvar a yazdım baktım herkes bundan dolayı şikayetçiymiş.
kartanesi06 @Tosbikkkk bir kutuyu yarılamıştı diyebilirim. 1-1.5 hafta civarında bozuldu. Bayram için memlekete gittik uzun yolda araba sıcağında falan mı bozuldu diye düşündüm ama şikayetçi olan birçok kişi var bu konuda