Arslann Çok fazla oyuncak alma taraftarı değilim çünkü ilgi kayıyor bir süre sonra genelde biraz çıkarır sıkılınca diğerlerini veririm. Kırık falan olanları atıyorum ama sağlam, hiç oynamadığı olunca da onları veriyorum birilerine yada kapının önüne koyuyorum almak isteyen alıyor.