Benim bebeğimde 1 yaşında 8 buçuk kilo bende ne yaptıysam almıyor değerleri normal süt alerjisi vardı şimdi doktor kontrolünde açmaya başladık ama yemeyi sevmiyor yemek tabağını daha görür görmez öğürüp kusuyor ama tadına bakınca yiyor sabah kahvaltısı nerdeyse hiç yok