Merhaba arkadaşlar,
Daha önce Royalteos İzmir de tatil yapıp deneyimleyen oldu mu ? İnstagramda sürekli karşılaşıyrum. Bir çok fenomen reklemını yapıyor. Acaba otel fazla abartılmış bir otel mi ? İncelediğim ve yorumlarını okuduğum kadarıyla güzel bir yere benziyor. Eylül ayında 3 4 günlük tatil yapmak istiyoruz ama eylülde İzmir çok mu rüzgarlı oluyor ? Ayrıca yine İzmir de önerebileceğiniz farklı bir otel varmı ?