Kubraozkann96 Bebeğim 3 ay 19 günlük, kilosu 5300 doktor böyle devam ederse yatışını vereceğini söylüyor nasıl kilo aldırabilirim eşim mama taraftarı değil bi kaç kere gizlice aptamil verdim ama kusma yaptı
Oglusumunannesii Kubraozkann96 kilosu normal 3 ay icin çok zayıf değil ki yatis ne alaka ? Çocuk beslenmeyi reddediyor hiç bir şekilde besin almıyorsa yatırıp serum takiyorlar ama onun haricinde bana çok saçma geldi bence acilen doktorunuzu değiştirmelisiniz. Ayrıca bebek istiyor ama sütünüz az olduğu icin zayıfsa mama vermelisiniz meme artı mama gidin
Biricik_11 Kubraozkann96 Anlamadım eşiniz neden mama ya karşı belki de bebek doğmadığı için kilo almıyordur. Doktorunuz neden mamaya başlatmadan yatış veriyor ki
Oglusumunannesii Kubraozkann96 kusma yaptıysa confirmil olanını alın o daha hassas bünyeler icin. Ve denk de gelmiş olabilir tadını sevip çok içmiştir belki
Kubraozkann96 Ayyuzlukoncuy zayıf olduğu için ben çalışıyorum evde olmadığım zaman 500 cc içmesi gerekiyormuş ama bizim ki 200 300 içiyor bugün kan ve kaka örneği alındı ve sık sık görüşelim dedi kilo alımı böyle devam ederse hastaneye yatış vereceğiz denildi
Kubraozkann96 Biricik_11 bende anlamıyorum neden karşı gizlice aptamil verdim ama aşırı kusma yaptığı için korkudan bidaha veremedim
BetulDefnee Kubraozkann96 yatış vermek istediği için soruyorum 3 ay kontrolünde kilosu kaçtı ? Son 3 hafta çok az kilo mu aldı?
Kubraozkann96 Oglusumunannesii BetulDefnee biz her kontrolle gittiğimizde çok zayıf günlük 25 gr-30 grm aralığında alması gerekirken oğlum 20 gram alıyormuş
Ayyuzlukoncuy Kubraozkann96 14 aylık oğlum 8 kilo . Yani doktor daha iyi bilir de hiç duymadim o aylarda zayif diye yatırıldığını
Oglusumunannesii Kubraozkann96 sma optipro deneyin bir de. Ondanda cok memnun anneler. Ben bebeğimi aptamille 8 ayına getirdim. Az içmesine rağmen güzel kilo aldırdı bizde. Her mama her bebeğe yaramıyor deneyip bulacaksınız
Biricik_11 Kubraozkann96 Olur mu öyle şey doymuyorsa mecbur mama verilecek küçücük bebek başka ne verilir ki eğer doktorunuz da onaylıyorsa mamaya başlayın farklı bir mama deneyin belki onu sever Bebeğinizin boyu ne kadar acaba benim de bebegimin kilosu az ama hemşire boyu uzun normal diyor
kizinaasikbiranne Biz 5,5 aylığız kilomuz 6500 gr bana da fazla diyorlar mesela ama bebeğim hiç kilolu değil normal bence. Doktor diyet verdi yaptırdım zayıfladı da galiba ama dünden beri diyet yaptırmıyorum veriyorum yesin bebeğim. Doğum kilosu 2460 gr’dı.