Berk34 Kafan karışmasın nasıl yap biliyon mu 90 cc ver eğer duymazsa 120 yap ama doyurduğun saati de takip et kaç saatte Bi acıkıyo eğer 2saatte Bi acıkıyorsa 120 iyi baktın 3saat oldu Bi ölçek fazla yap
Oglusumunannesii Berk34 kutunun arkasında 180 içmesi gerektiği yazıyor ama benim bebeğim 120 iciyor bende ek gıda arttırıyorum dengelemek adına. Merak ettiğim bebekler bu kadar iciyor mu gerçekten
Berk34 Her bebeğin beslenmesi farklı bazıları daha çok içiyo bazıları az ama biz anneler bunu kıyaslarken saat aralığını gözden çıkarıyoruz onlar da insan yani şimdi biz 2saatte Bi azar azar yediğimiz zaman duymsöı
Berk34 Kendini 5saat aç bırak 3tabak yemek yersin yada doyana kadar kalkamazsın onlarda öyle kafanı karıştırma beslenme saatini takip et hem gelişimi iyi olur hemde tok olduğunu anlarsın suyu da eksik etme beslenme aralarında ver
Berk34 Bacım kimse yanlış anlamasın sende ama bunu da unutmayalım bebeklerimizin gelişimleri kiloları farklıdır bazıları ek gıda sever mama sevmez bazıları tersi olur bu sefer de ne olur mama ölçüsü fazlalaşır
Berk34 Sen bildiğin gibi yap o senin bebeğin bütün gün sen bakıyon sen çabalıyon elbette asla aç bırakmıyon yesinler de neyi çok seviyorlarsa onu yesinler böyle düşün