Mlsgns ben başta kaynamış soğumuş suyla yıkıyordum ama başa çıkamadım hergün yıkayınca. Şuan normal musluk suyuyla yıkıyorum. Parazit açısından doktornuz haklı bazı aşıları tamamlanana kadar öyle yapmak gerekiyor. İstanbulun suyunu biliyorum pek güven vermiyor temizlik açısından bana eğer şuan istanbulda yaşıyor olsaydım yine kaynamış soğumuş su yapardım heralde.