hzlkr 8 ay önce sezeryan doğum yaptım 6.ayda ilk adetimi oldum şimdi 1 ay içinde iki kez adet oldum ama bu sefer ki o kadar fazla ki sanki içim boşalıyor böyle olan var mı acaba normal mi ped dayanmıyor 3 gündür hiç azalmadı aşırı geliyor yani
Adenveannesi hzlkr 8 ay oldu doğum yapalı 40ım çıktığından beri adet oluyorum ama bende de çok yoğun kanama var ve eskiye göre baya uzun sürüyor normal demişlerdi