Selam anneler bugün tuvalet eğitimine başladım kızımda çoktan sinyaller vardı zaten ve öncesinde hazırlık yapmıştım bazen tuvalete oturup yapmak istiyordu ve istediği gibide davranıyor karışmıyordum ben hazır olmadığım için pek fazla kararlı olamıyordum fakat artık kararlıyım ama bişey sormak istiyorum kızıma kızım artık bez yok kaka çiş tuvalete sonra bay bay yapıcaz vs dedim çok sevindi neyse onda sıkıntı yok ama sürekli tuvaletim var diyip tuvalete gidiyor ama yapmıyor her istediğin de götürmem gerekiyor dimi birde gece 1 saate bir kaldırmam mı gerekiyor aynı şekilde öğlen uykusunda nasıl yapmam gerekiyor biraz yardımcı olur musunuz ilk deneyimim teşekkürler 😌💫 bide tatilde uzun yolculukta ebebekten seyyar tuvalet alicam poşet geçirilen var ondan yeterli olur sanırım