Normalde bu kadar ağlamıyor ama bu aralar emerken çok ağlıyor, sallayarak zor emziriyorum acıktı biliyorum sakinleştireyim diye kucağıma alıyorum tekrar emzirmeye çalışıyorum yine feryat figan ağlıyor, uykuya geçerken de çok ağlıyor 3 ay 7 günlük, atak mi bu normal mi geçer mi meme reddi yaşamıyoruz umarım