Sadecan zeynepzeze Goldmaster yeni aldım çok hızlı ısınıyor ve hemen duzlestiriyor. bundan önce remington kullaniyordum 8 yıl kadar ondan da memnundum. Ama fiyatı yuksek
Masalserin2019 zeynepzeze bende bosch keratin kullanıyorum hatta babamda eşimde dogum gnmde almıstı deiştiremedim sıfır hic kullanmadım sadece kutusu yok istersen bi araştır yada özelliklerini resmini atıyım düşünürsen cok uygun fiyata verebilim. 420 ye alfk biz 140 lira falan düşünüyorum
matmazelmomy zeynepzeze fişe tak hemen düzleştirmeye başla yani okadar hızlı düzleştiriyor birde benim saçlarım belime kadardı hamileyken çabuk yapıyordum.
matmazelmomy Remington hem düzleştirici hem maşasını kullanıyorum harika 2 dk ka düm düz oluyor saçlarım 👍
matmazelmomy zeynepzeze remingtonun kendi sayfasına baktım canım bu PRO-ION STRAIGHT SAÇ DÜZLEŞTİRİCİ S7710