Mdkakam113 devletin yaptırdığı protokolde belirtilen aşılar önemlidir. Öncelik onlara verin. Aşı %100 korumuyor, ama en azından hafif atlatma gibi faydası oluyor. Benim açımdan en önemlisi Poliomyelit, Tetanoz aşısıdır. Tedavi yok yada zor tedavi edilen hastalıklar. Bu sadece benim fikrim.