Kızlar oğlum 1 yaşına girdi ek gıdaya başladık başlayalı yoruldum tükendim hiç bişey yemek istemiyor sürekli emmek istyor sütüm yetmiyor o yüzden sürekli memeden ayrılmıyor biberonda tutmuyor ne yapsam yer yada ne şekilde versem yer gerçekten artık piskoljiö bile bozuldu peşinde dönüyorum yesin diye hatta zorla yedirmeye çalıştım günler bile oldu ne yapcam ya🥹🥹🥹