Seymadrn94 benim oğlumda 18 aya kadar böyleydi herkese giderdi, sütten kestikten sonra ayrılık kaygısı başladı şimdi benden başka hiç kimseye gitmiyor, eskiden oyun grubuna götürürdüm bensiz oynar eğlenirdi şimdi aynı yere götürüyorum asla içeri girmek istemiyor beni bırakmıyor.. bence tadını çıkarın en azından yorulduğunuzda bir yakınınız onu oyalayabilir.. ilerde böyle olmayacak :)