Kızlar bebeğim 1 yaşında. Kulak enfeksiyonu oldu hastanede serum takılırken falan mecburiyetten sevdiği şarkıyı açtığımızda ekran göstermek zorunda kaldık. Sonra bu eve gelince yemek yemeyince açmaya gitti. Çünkü ilaç içecek ve bi lokma bisey yemesi lazımdı. Suan 1 senedir evde tv açmayan bize kumandayı getirip tv açtırmaya çalışıyor. Telefonu verip aç aç diyor. Nasıl önüne geçip unutturacağım ben ya