Ucansupurge ay ne güzel. Taktir ettim sizi vallahi tebrikler. Bizde de döküntü oluyor, mukuslu kaka, 2 kere kan gördüm nokta kadar. Kilo alımımız yavaşladı falan. Çok üzülüyorum ya geçmezse naparım diye. Mamayı da kabul etmiyor ama zorla vereyim diyorum her gün 1 ölçek. Aslında sütüm var ama azalınca kilo alımı gelişim geriliği olursa diye korkuyorum. 3 buçuk aylık 6 kg 3 kg doğmuştu