bu yazdiklarini okudugumda sadece karsimda cok yorgun bir anne var.Bu hayatta ilk once kendimizi sevecegiz saygi duyacagiz yani ozsefkat gostericez kendimize.Ben bir kadin olarakbir insan yetistirmek icin verdigin mucadeleye saygi duyuyor ve sizi tanimasamda sizinle gurur duyuyorum. Bugun bir 5 dakika kalkin aynaya bakin ve diyin kendinize “seninle gurur duyuyorum ”..Kendi emeginize ilk once kendiniz saygi duyun.youtube da “nefes meditasyon” kanalini arada dinleyin,hafif bir muzik acin,topraga ayaginizi basin,yesillik gorun….ayy bebege soyle mi davrandin diyenlerede….Anne mutluysa bebek mutlu oluyor.Anneyiz biz anlamicaz kim anlicak bu kadini…erkekler mi…sevgiler..