Kızlar merhaba. Size bir sorum olacak. Ben doğum yaptım ve çalışıyorum. Doğum raporum bittikten sonra işe geri döndüm fakat 3 ay yarım gün çalışma sözüyle işe başladım. Şimdi 3 ayın sonunda temmuz ayından itibaren tam güne döndüm. Yani temmuz ayım tam gün olarak. Fakat artık işin içinde çocuk olduğu için işten ayrılmak zorundayım. İşsizlik ödeneği için bu yarım günlerin bana herhangi bir olumsuz etkisi olur mu ?