Kızlar 9buçuk aylık bir kızım var son 10 gündür ne emiyor ne ek gıda yiyor nede doğru düzgün mama içiyor kafayı yememe az kaldı resmen aç yatıp aç kalkıyor doktor 4 dişi aynı anda çıkarıyor dedi, kızamık aşısı oldu birde üstüne hava çok sıcak iyice kesildi iştahtan ne yapabilirim önereceğiniz iştah açıcı bir ürün yada tarif bişey var mı yada bebeğime nasıl yaklaşmalıyım her defasında farklı yemek yapıyorum ona hiç birini yemiyor