Merhaba benim kızım da ilk 3 gün tuttu aç karnına armut yedirdim kabız olduğu zamanlarda işe yaradığını farketmiştim, bir de kakalar anne babasını özlemiş onları gönderelim vs dedim, yapınca da gösterdim bak yüzüyolar şimdi sifona basalım by bay diyelim vs diyerek oyuna çevirdim işi, yavaş yavaş korkusunu yendi, bir anda olmuyor maalesef ben de çok yıprandım bu süreçte tam vazgeçtim ki kızımda gelişme görmeye başladım, sanırım bizim hissiyatlarımız onları doğrudan etkiliyor. 16 günün sonunda çişim var dedi ve tüm yorgunluğum geride kaldı, kendinizi belirli bir güne şartlamayın kimisi 3 günde kimisi 1 ayda öğreniyor. Çocuğunuzun dilinden en iyi siz anlarsınız, hoşlandığı şeyleri dahil edin sürece. Bezi de tamamen çıkarmanız gerekiyor hayatınızdan, ben geceleri ve dışarı çıkarken taktım ama süreci gerilettiğini farkettim.