Oğlum 2 yaş 8 aylık arabalarla oyanamayı çok seviyor hot wheelsin arabalarından küçük bi koleksiyonumuz var onlarla vakit geçirmeyi seviyor ama sorunumuz oynarken çok bağırıyor aaaağğnnn aaaaannnn diye bağırıyor ve o kadar bağırıyorki 2 kişi konuşurken birbirini duymuyor ne yollar denedim aama arabalar öyle yapmaz dedim vın vın yapr sessiz oynayalım misafirlieğe gidiyoruz sıkılmasın diye arabalarını alıyorum telefon izletmek istemiyorum ama çok bağırıyor insanlara mahvup oluyorum ama anne ben oynuyorum diyor bide vallka arabaları yakmak istiyorum artık ama evde yalnızız zaten oyalanıyor diye kıyamıyorum ama eşimle yıldık