Moonbow06
Moonbow06 Gerçi belki katkı maddesi ya da içinde saç kremi gibi yumuşatan etken olmadığı içindir.. bilemedim şimdi 😊
Bu da olabilir evet, 2.5 yaşına kadar içeriği temiz ürünler kullandım sadece, şimdi artık büyüdükçe yumuşak saç istiyorum galiba, bir tık katkı maddeli ürün de kabulümdür artık, hipp deniyorum 3-4 gündür, galiba etki ediyor, daha parlak yumuşak duruyor şimdilik, bakalım bitince sonuç ne olacak ☺️