Elika00 Babynisa ayrık canım ama zamanla daralır o aralar. Ayrık olması üst üste olmasından daha iyi. Tamamen kapanabilir biraz boşluk da kalabalilir zamanla göreceksin
biimiyomyardimet Babynisa normal. Arkalar doldukça o dişler sıklaşacak. Sık sık dişli olsaydı sıkıntıydı mesela arkadan diş geldikçe onlar çarpık olacaktı. İnci gibi dişleri olsun tüm kuzuların 😊
Babynisa biimiyomyardimet Aa mutlu oldum şuan çok teşekkür ederim bide dişleri bebek dişine göre büyük geldi biraz emdiği için mi bozuluyor ama dedin sağolun 🌸 amiin 🙏🏻🙏🏻
endoplazmikretikulumiste Babynisa bizimki de öyleydi diğer dişler çıktıkça sıklaşıyor daralıyor düzene kendi kendine giriyor canım benim endişe etme