Bebitombuyuyor 18 aylık ve 11 kilo çocuğunuz zayıf değil çünkü benim çocuğumda zayıf değil 😂😂😂 biz mamayı 14. Ayında kestik. Bugünun menüsünu yazıyım anlamanız için
Sabah 7 buçuk uyandı (hemen kahvaltı ister)
8 gibi
1 yumurtadan omlet
1 minik salatalık
1 çay bardagi karadut özüyle yapılmış meyve suyu içti
Ara öğünde 1 küçük elma verdim eline yarısını evin içinde gezerken yemiş
Uyudu uyandı
3 de öğle yemeği olarak taze fasulye ve bulgur pilavı yaptım 2 yemek kaşığı kadar fasulye 2 yemek kaşığı bulgur pilavı yedi.
Ara öğün için şekersiz reçeli yogurta koydum yarım çorba kasesinden az onu yedi zorla
Akşam yemeği olarakta erişteli tarhana çorbası yaptım 1 kepçe içti yarım kase anca bu kadar ve şuan ayağımda sallıyorum bununla uyuycak