Kızlar bizdemi bi anormallik var bilmiyirum amma bebeyim telefona televizyona hiç bakmıyor hatta aglıyor televizyonu açıyorum karpuz adam falan izlemiyor telefinu eline veriylrum bakmıyor Aslında bu durum beni mutlu ediyor.Etrafımdakılar çoçukıarının elinden telefonu alamıyor amma bizde durum farklı Sizin bebekıerinizde böyle yapıyormu bebeyim 7,5 aylık