Kızlar bebeğim 37 günlük ilk günlerdeki gibi göğsüm sığmıyor yumuşadı hatta bunun için pist açmıştım gecen haftalarda bebeğim ara ara çok emmek istiyor kucakta gezdirirsem iyi yatmak istemiyor koyunca ağlıyor yada meme istiyor. 1 aylık kontrolünde kilo alımı iyi idi 1.200 gr almış dedi doktor sonra aşı için bugün sağlık ocağına gittlmistim kilosuna gene bakıldığında hastanenin tartışın göre 250 gr daha almış 6 gün içinde boyunda uzamış doğduğundan bu zamana 7 cm uzamış. Hemsire iyi sütun yaramış filan dedi. Sonrasında 2 gündür oğlum gene sürekli memede durmak istedi hatta bir akşam hep memedeydi artık bi o memeye bi öbür memeye alıyordum hiç sütüm kalmamış gibiydi bunu anlattım. Acaba sütun yetersizmi ki dedi. Bu durum seni cok yipratir dedi. Bende kilo alimi iyi dedi doktor emdijce artacagini suanlik herseyin iyi gittigini soyledi doktor gecen hafta diyince bisrsey diyemedi. Yani ne mantik anlayamadim mama onerdi sizce mama baslanacak bir durum varmi suan doktor gecen hafta kilo alimi gayet iyi diyorken goguslerimin yumsadigini duyan hemsire bana yetersizdir diyor kilo almasına rağmen normal mi yani???