Balpeteklerii kendim için hazırlıyorum, termal çantam var yemek taşımak için onun içine koyarım. Metal sefer tası var, onu kullanıyorum, eğer mikrodalgada ısıtmaycaksam, ısıtılacak yemekse cam kaplar var kapağı plastik olan onları kullanıyorum. Zeytinyağı gibi sıvı sosları falan küçük şişeye yada kavanoza koyarım öyle taşırım. Kızımın yediği meyve pürelerinin kaplarını kullanıyorum.