Mmah bence bu biraz kişinin yaşam koşullarına göre de değişiyor. Bebeğime tek bakıyorum, ek olarak 5 aylıkken şirketim evden çalışma şeklinde işe dönmemi talep etti, çokta yoğun bir işim olmadığı için ve maaşım kariyerim de güzel bir yerde olduğu için kabul ettim. (10 yıllık bir kariyer, çöpe atamazdım) Günümüz koşulları iş bırakmak için çokta uygun değil, koca eline de bakmak istemiyorum şimdi gelip para için çizgi film mi açıyorsun diyenler olacaktır yapıştırırım ağzına 🤪O zamanlar küçüktü oyalanıyordu oyuncaklarla duruyordu müzik vs açıyordum seviyordu. şuan 18 aylık yine çok açmıyorum tabiki ama acil bir toplantıya girmem gerekiyorsa oda öncesinde benim izlediğim çizgi filmleri ki genelde devamsız, müzik ağırlıklı şeyleri açıyorum. Ve o toplantıdan çıktıktan sonra full etkinlikle devam ediyoruz güne. Ki kızımda çizgi film izlemektense kitap bakmayı vs daha çok seviyor. Burada şey var konuşmuyor tv izliyor hop otizm. Bebeğim konuşmuyor diye fikir istiyorlar altına hemen ekran var mı? Yani iyi bişe olduğunu savunmuyorum tabi ki ama herşeyi de tvye bağlamak abartı. Bazı nicklere bakıyorum heeerr konuda yorum yazıyorlar belli ki ellerinden tel düşmüyor, eee tv açmıyor olabilirsin ama sürekli elinde telefon çocuk ne yapıyor o arada? İçimi dökmüş olayım bu bahaneyle 😅4 yaşında bırakın tv yi telefon ekranına bile bakmamış tanıdığımız var hala konuşmuyor örneğin