Herkese merhaba kızım 8 ay 2 günlük bugün aşırı huysuz ve hep ağlıyordu sürekli kucak istiyordu ve daha hiç dişi çıkmamıştı bugün bende parmağımla damağına dokunduğumda minicik dişini hissettim ağzını açmadığı için çok belli olmasada dişini gördüm belli daha yeni çıkmış minicik ve kızım çok huzursuz az önce banyo yaptırıp uyuttum hiç ateşi yok ama ağlıyor sürekli ne yapacağımı hiç bilmiyorum onu rahatlatmak için önerileriniz var mı acaba, ilk diş olduğu için hiç tecrübem yok :(