Doğum yapmadım ama kızımın kontrollerini 3 ay oraya gittim senem aras çok zor randevu alınıyor ama mükemmel bir doktor sanki her defasında detaylıya girmiş gibi tek tek anlatıyor Organlarını uzuvlarını ama taşınmam gerektiği için bırakmak zorunda kaldım